Anahtar Kelimeler: 0

TARIM İŞÇİLERİN TEHLİKELİ YOLCULUĞU

 

ADİLOBA - Saruhanlı İlçesinde kamyonet kasasında araziye giden tarım işçilerinin tehlikeli yolculuğu objektiflere böyle yansıdı.

 

Saruhanlı’da üzerinde 15’ten fazla tarım işçinin bulunduğu seyir halindeki kamyonet objektiflere böyle takıldı.

 

İşçilerin güvenliği için yeterli önlem alınmaması dikkat çekerken, İşçilerin de can güvenliklerini hiçe sayarcasına tehlikeyi göze alarak ayakta yolculuk yapması gözlerden kaçmadı.

 

2012 yılı tarım sezonunun başladığı ilçede, her yıl olduğu gibi bu yılda aynı fotoğraf kareleri ortaya çıktı.

 

Muammer Kökcüoğlu



https://www.youtube.com/@kardelengazetesi45/videos
Güncel 3.05.2012 19:02:30 0
Tarih: 03.05.2012 19:02 Güncelleme: 03.05.2012 19:02
Haberi Sesli Oku