Son Dakika

Kıbrıs Barış Harekatı´na katılan Saruhanlılı gaziler, 43 yıl sonra tekrar Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti´ne (KKTC) giderek savaştıkları topraklarda şehitlikleri ziyaret ederek anılarını tazeleyecek.

15 Temmuz Şehitler ve Demokrasi Meydanı düzenlenen törenle 32 Kıbrıs Barış Harekatı Gazisi Kıbrıs´a yolcu edildi.

Saruhanlı Belediye Başkanı Hüseyin Yaralı, gazilerin katılımı ile düzenlenen tören öncesinde gaziler duygularını dile getirdi.

43 yıl sonra ilk defa Kıbrıs´a gidiyorlar

Saruhanlı Belediye Başkanı Hüseyin Yaralı, ?Gazilerin ?Kıbrıs´ gezisi taleplerini yerine getirdiklerini kaydetti. Gazilerin birçoğunun 43 yıl sonra ilk defa Kıbrıs´a savaştıkları topraklara gideceğini ifade eden Başkan Yaralı, ?Üç gün boyunca Kıbrıs´ta olacaklar. O eski günlerini yâd edecekler. Şehitlerimiz ziyaret edecekler, Gazilerimiz Kıbrıs´ta eski günlerini yad edecekler, Saruhanlı´mızın selamlarını iletecekler? dedi. 



https://www.youtube.com/@kardelengazetesi45/videos
6.11.2017 17:31:55 0
Tarih: 06.11.2017 17:31 Güncelleme: 06.11.2017 17:31
Haberi Sesli Oku