Anahtar Kelimeler: Saruhanlı Derici coştu

Saruhanlılar İrem Derici ile coştu

Cumhuriyetin kuruluşunun 100. Yılı Saruhanlı Belediyesi tarafından düzenlenen İrem Derici konseri ile büyük bir coşku içinde kutlandı.

Cumhuriyet Mahallesi PTT yanındaki oto park meydanın da gerçekleşen konsere Belediye Başkanı Zeki Bilgin, Siyasi parti temsilcileri ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Konserde sahne alan Pop müziği sanatçısı İrem Derici İzmir marşıyla başladığı konserinde birbirinden güzel şarkılarıyla Saruhanlıları eşsiz bir gece yaşattı. Konserde ateşlenen havai fişeklerde gökyüzünü aydınlatarak geceyi ayrı bir renk kattı.

Belediye Başkanı Zeki Bilgin Şarkıcı İrem Derici’yi gecede gösterdiği performansı nedeniyle teşekkür ederek plaket ve hediyeler verdi. 

 



https://www.youtube.com/@kardelengazetesi45/videos
Medya 30.10.2023 11:57:00 0
Tarih: 30.10.2023 11:57 Güncelleme: 30.10.2023 11:57
Haberi Sesli Oku