Anahtar Kelimeler: Kula ' makilik alanda yangın

SARUHANLI - Kula ilçesinde yer yer badem ağaçlarının da bulunduğu makilik alanda yangın çıktı. Yangına karadan müdahale ediliyor.

Kula ilçesine bağlı Eroğlu ile Başıbüyük mahalleleri arasındaki Çelengöz Sulama Göleti yakınlarından duman yükseldiğini görenler, durumu itfaiye ve Orman İşletme Şefliği ekiplerine bildirdi.

İhbar üzerine bölgeye yönlendirilen 8 arazöz ile Kula, Selendi ve Alaşehir'den ekipler yangına müdahale etmeye başladı.

Yer yer badem ağaçlarının bulunduğu yangının yayılma bölgesinde bulunan bir çiftlikteki hayvanlar tahliye edildi.



https://www.youtube.com/@kardelengazetesi45/videos
Asayiş 25.08.2021 15:25:00 0
Tarih: 25.08.2021 15:25 Güncelleme: 25.08.2021 15:25
Haberi Sesli Oku

Asayiş

Asayiş Haberleri