MANİSA - Manisa İstasyon Gençlikspor üst üste ikinci galibiyetini aldı: 2-1 Kırmızı Beyazlılar, konuk ettiği Kula Ülküspor'u 2-1 yenerek puanını 6 yaptı ve çıkışını sürdürdü.



https://www.youtube.com/@kardelengazetesi45/videos
Spor 7.11.2022 10:18:00 0
Tarih: 07.11.2022 10:18 Güncelleme: 07.11.2022 10:18
Haberi Sesli Oku